Monday, October 24, 2011

Pelbagai Sikap- semasa tidur bergantung kepada watak anda


Dan dalam apa kedudukan anda suka tidur?
Memilih dan membaca:)

A - Pose "embrio"
Sesetengah orang melenting dan tidur dalam keadaan begitu, sangat mirip kepada kedudukan janin dalam rahim. Orang-orang seperti ini biasanya kuat, ditentukan dan kadang-kadang kejam, tetapi ia hanya kulit luar. Di dalam orang-orang ini adalah sangat sensitif dan mudah terjejas. Kadang-kadang mereka malu apabila mesyuarat dan berbincang dengan orang yang tidak dikenali, tetapi selepas seketika kembali normal dan berasa cukup selesa. Jadi tidur kira-kira 41% daripada 1,000 responden. Perlu menegaskan bahawa dalam keadaan ini, tidur lebih ramai wanita berbanding lelaki

B - Sikap, "log"
Seorang lelaki tidur dengan aman, lengan diperluaskan di sisinya. Pada orang seperti ini adalah untuk mengatakan bahawa mereka agak sinis dan tidak percaya orang lain. Mereka suka bersama, dan amanah dalam orang yang tidak dikenali. Mereka boleh dipanggil remeh.

B - Pose "azam"
Mereka tidur dengan tangan terulur di hadapannya, ia diandaikan bahawa orang dengan hati yang terbuka, tetapi kadang-kadang mereka terlalu sinis. Mereka adalah masa yang lama untuk membuat apa-apa keputusan, tetapi jika diterima ia tidak akan meninggalkan sendiri dan akan berdiri sehingga yang terakhir.

T - Pose "askar"
Orang-orang yang tidur di atas belakang anda, lengan dilanjutkan di samping badan, kaki lurus, seolah-olah pada perhatian, tetapi hanya berbaring. Orang-orang ini sangat tenang, dan kadang-kadang ditutup. Mereka tidak pernah tidak akan tergesa-gesa, orang tidur dalam keadaan ini, tidak seperti kesibukan dan huru-hara. Ini adalah orang yang mempunyai piawaian yang tinggi dan kadang-kadang terlalu tinggi.

D - menimbulkan "jatuh bebas"
Orang terletak pada perutnya, tangan tersembunyi di bawah bantal dan kepalanya berpaling kepada satu pihak. Ini adalah orang yang sangat kontroversi, mereka boleh bergaul dan berani, serta dibesarkan dan sombong. Mereka saraf dan berkulit nipis. Orang-orang ini tidak suka berada dalam situasi ekstirimalnyh dan mendengar kritikan.

E - Pose "tapak sulaiman"
Orang-orang yang tidur di atas perut anda, tangan diletakkan ke tepi. Tidur dalam kedudukan ini adalah orang yang sangat terbuka dan pandai bergaul, mereka cepat membuat kawan baru, dan begitu juga dibuka kepada orang ramai dan dapat mendengar para sahabat. Jika rakan-rakan mereka perlu bantuan, ini orang pertama yang datang untuk menyelamatkan. Untuk semua gregariousness beliau, mereka tidak suka mendapat perhatian.

No comments: